Publieksverbreding: het staat bij veel organisaties hoog op de agenda. Maar hoe pak je het aan?
In de werksessie 'Van inzicht in de Culturele Doelgroepen naar doelgroepstrategie' belicht Pim Halkes van Frisse Duik hoe je van doelgroepinzicht naar doelgroepstrategie gaat. Vanuit het Culturele Doelgroepenmodel neemt hij je mee in de te zetten stappen. Je ontdekt welke rol je positionering, je proposities en je eigen organisatie spelen en hoe je collega’s meekrijgt in de verandering. Een werksessie met voorbeelden uit de praktijk en een aantal korte oefeningen voor je eigen organisatie. Pim Halkes heeft als consultant veel ervaring met doelgroepstrategie en propositieontwikkeling en was eerder marketingmanager bij het Rotterdams Philharmonisch Orkest.
Praktisch
Datum: 6 november 2025
Tijd: 09.30 - 12:30
Locatie: Wordt binnenkort bekendgemaakt, maar in ieder geval centraal in Rotterdam
Kosten: Gratis
Schrijf je snel in via deze link, want er is plaats voor een beperkt aantal deelnemers.