Wat zijn drempels, motieven en informatiebehoeften rondom cultuurbezoek?
Ons Culturele Doelgroepenmodel blijft zich voortdurend ontwikkelen. We breiden onze kennis uit door zowel eigen onderzoek als inzichten en van externe bronnen te integreren.
Recent hebben we een landelijk onderzoek uitgevoerd naar de drempels, motieven en informatiebehoefte rondom cultuurbezoek. Hiermee willen we antwoord geven op vragen als: 'Waarom kiezen mensen voor kunst en cultuur en waarom niet?' en 'Hoe willen verschillende doelgroepen op de hoogte worden gehouden van culturele activiteiten?' Ontdek de resultaten in onze nieuwe digitale brochures van het Culturele Doelgroepenmodel:
Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Nederland
Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Rotterdam
Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Amsterdam
Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Den Haag
Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Utrecht
Kijk voor meer landelijke informatie over het Culturele Doelgroepenmodel op cultureledoelgroepenmodel.nl