;

Speeddatesessie Culturele Doelgroepen

23 september 2024

9.30 - 12.10
Spring naar hoofdinhoud

Ga in gesprek met culturele collega's over de Culturele Doelgroepen: Welke doelgroep bereik jij al veel en hoe doe je dat precies? Welke doelgroep wil je graag (meer) bereiken en heeft de ander daar ervaring mee of tips?

 

Ieder jaar ontvangen Rotterdamse culturele organisaties inzicht in hun publieksbereik met het Culturele Doelgroepenmodel. Op maandag 23 september organiseren wij een ochtend om inzichten, kennis en ervaringen met elkaar te delen aan de hand van de jaarlijkse publieksanalyses. Het streven naar cultuuraanbod voor zoveel mogelijk Rotterdammers vraagt om een gezamenlijke aanpak waarin iedere organisatie zijn eigen rol heeft. Samenwerken op het gebied van publieksbereik, leren van elkaar en inspiratie opdoen, is waar deze speeddatesessie om draait.

 

Tijdens de speeddates van ongeveer 5 minuten ga je kort één-op-één in gesprek met een andere culturele organisatie over jullie publieksbereik, ervaring en/of wensen, ambities en aanpak met betrekking tot bepaalde doelgroepen op basis van het Culturele Doelgroepenmodel.

 

Programma:
9:30 - 9:45        Inloop
9:45 - 10:00        Introductie
10:00 - 10:35       Speeddates (één op één in gesprek over de publieksanalyse/publieksbereik), ronde 1
Pauze
10:50 - 11:25       Speeddates (één op één in gesprek over de publieksanalyse/publieksbereik), ronde 2
11:25 - 11:40       Recap, ruimte voor vragen
11:40 - 12:10       Netwerkmoment met koffie en kleine versnapering

 

Locatie:
Microlab, Aert van Nesstraat 45, 3012 CA, Rotterdam. 

 

Voor wie:

Deze sessie is voor maximaal 20 personen en is bedoeld voor de Rotterdamse organisaties die een Publieksanalyse rapport over 2023 hebben opgevraagd en bereid zijn de inzichten te delen.

 

Kosten:
Worden gedragen door Rotterdam Festivals.

 

Aanmelden:

Meld je via deze link aan om erbij te zijn. In verband met beperkte ruimte en opzet graag 1 persoon per instelling.