Ga in gesprek met culturele collega's over de Culturele Doelgroepen: Welke doelgroep bereik jij al veel en hoe doe je dat precies? Welke doelgroep wil je graag (meer) bereiken en heeft de ander daar ervaring mee of tips?
Ieder jaar ontvangen Rotterdamse culturele organisaties inzicht in hun publieksbereik met het Culturele Doelgroepenmodel. Op donderdag 22 mei organiseren wij een ochtend om inzichten, kennis en ervaringen met elkaar te delen aan de hand van de jaarlijkse publieksanalyses. Het streven naar cultuuraanbod voor zoveel mogelijk Rotterdammers vraagt om een gezamenlijke aanpak waarin iedere organisatie zijn eigen rol heeft. Samenwerken op het gebied van publieksbereik, leren van elkaar en inspiratie opdoen, is waar deze speeddatesessie om draait.
Tijdens de speeddates van ongeveer 5 minuten ga je kort één-op-één in gesprek met een andere culturele organisatie over jullie publieksbereik, ervaring en/of wensen, ambities en aanpak met betrekking tot bepaalde doelgroepen op basis van het Culturele Doelgroepenmodel.
Praktisch
Datum: 22 mei 2025
Tijd: 9.30-12.00
Locatie: Wordt binnenkort bekendgemaakt, maar in ieder geval centraal in Rotterdam.
Kosten: gratis
Deze sessie is voor maximaal 20 personen en is bedoeld voor de Rotterdamse organisaties die een Publieksanalyse rapport over 2024 hebben opgevraagd en bereid zijn de inzichten te delen. Meld je via deze link aan om erbij te zijn. In verband met beperkte ruimte en opzet graag 1 persoon per instelling.