Op 13 februari organiseerden we een interactieve infosessie voor (nieuwe) makers en organisatoren in Rotterdam. Op ons kantoor doken we samen in alles wat komt kijken bij het organiseren van een evenement. Annick Beukers trapte af met een korte uitleg over wie wij zijn en de regels in de stad. En toen ‘aan de slag’ in groepen: Hedwig Maria Hupkes vertelde over de verschillende mogelijkheden voor financiële ondersteuning, terwijl Joost Trines en Shirano Mac Nack uitlegden welke vergunningen je nodig hebt en hoe het werkt met locatieprofielen. Marly Oosterwijk en Jeroen Veenstra beantwoordden alle vragen over marketing en communicatie en lieten zien hoe de Uitagenda kan helpen bij de promotie van jouw evenement.
Maar minstens zo belangrijk: er werd volop genetwerkt, lekker gegeten, ideeën uitgewisseld en inspiratie opgedaan. 🙌
Dank aan iedereen die erbij was!
Heb jij vragen over de regels in de stad, financiële ondersteuning, marketing of onderzoek? We denken graag met je mee! Neem contact met ons op of check de rest van onze website voor handige info en tips.
